Zentense logo
Castellano : Català : English
Font size: A : A 
(13 px.)
 Hendy  :  F135  :  amnesia  :  Nektarnet  :  Totcomic  :  Gesiuris  :  Enter  :  Apotheke  :  PPC  :  Monegros  :  Sonar  :  Hangar  :  Manhattan  :  Altres 
Portfoli : Manhattan Records
Fundada el juny del 1996, Manhattan Experimental Records és una botiga de discos especialitzada en música de ball. Volien crear una botiga en línia pensada per a que els dj's poguessin obtenir tot el necessari per a la seva professió: vinils, cd's i aparells i accessoris per actuar i produir temes.

Zentense va desenvolupar per a ells una completa botiga administrada amb Uzoo, dissenyada específicament per facilitar la gestió del seu negoci i per satisfer les necessitats dels amants de la música de ball.

  • La botiga online de Manhattan està dividida en quatre categories principals i cadascuna d'elles compta amb subdivisions per estil musical o tipus de producte.
  • Permet navegar els productes per artista, estil, segell discogràfic o marca d'equipament.
  • Compta amb un complet cercador que permet localitzar fàcilment els productes.
  • Els productes musicals tenen escoltes d'àudio en mp3.
  • La botiga notifica automàticament quan un article que ens interessa i no té estoc torna a estar disponible.
  • Manhattan disposa d'un sistema per destacar els productes més desitjables, aparadors on es mostren automàticament les darreres arribades a la botiga, ordenacions i filtres perquè l'usuari navegui com li agradi, multitud de formes d'enviament i pagament i newsletters.

Els dj's, col·leccionistes i aficionats a la música de ball compten amb un punt de referència on adquirir còmodament els seus articles a Manhattan Experimental Records.

Screenshots
 
Thumbnail
Music

Thumbnail
Shopping bag

[Zentense] [Sol·lucions] [Productes] [Portfolio] [Open source] [Mapa del web] [Contacte]
  © 2001-2012 Zentense, S.L. | Aviso legal